dilluns, 3 de novembre del 2008

El talismá de Sitinyho


Editorial: Edelvives, col·lecció Ala delta
Autor: Rafael Llorens


En David és un noi que viatja a l’Àfrica Negra a buscar un talismà que en el seu amic senegalès el faria ser el rei de la tribu. Aviat en David s’adona que aquelles terres estan plenes de costums i personatges misteriosos i que per realitzar tota aquest aventura s’ha de tenir la sang freda.

El recomano perquè és el típic llibre que s’ha d’anar a l’Àfrica Negra per buscar algun objecte que dóna poders sobrenaturals, que et fan complir desitjos...

Aquest llibre té dibuixos en blanc i negre i això fa que et provoqui més calor; jo he suat com un porc: un bon sistema per aprimar-se.

Segons en Martí sóc l’únic de la biblioteca que me l’he llegit i el primer de fer un comentari.


Roger J. 6è B Anxaneta

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo crec que aquest es un llibre que esta molt bé perquè ja me l'he llegit, jeje m'agrada molt llegir. Roger has fet una bona critica perquè crec que relates el mes important peró no s'en adonaran.


Escola Anxaneta Jordi Núñez 6è "a"

Anònim ha dit...

Anònim ha deixat un comentari nou al vostre missatge "El talismà de Sitinyinho":

A mi m'agraden molt els llibres de fantasia i d'aventura, però per altra banda m'agraden també els d'amor i misteri. A mi el llibre que m'ha agradat més dels que m'he llegit és UN PETÓ DE MANDARINA, és molt xulo i va d'amor i misteri us el recomano.

Mariona Domingo 6èB!

Anònim ha dit...

A mi m'ha agradat i crec que en Roger u a redactat be. El llibre té molta intriga i el recomano a la gent que li agrada intriga i fantasia.

Pau Montserrat 6èB! espero que us agradi!!

Anònim ha dit...

M'he llegit en Juli el millor defensa de les FERES F.C. i m'ha agradat molt perquè ell no té pare i per buscar-l'ho s'en va a les torres del grafitis que és el lloc més tenebrós de la ciutat.
Allà hi viuen les persones més pudoroses i tenebroses que un dia li envien una carta que diu:
vine a les torres dels grafitis o agafarem el teu germa petit, i agafa tots els teus diners.
Un dia el protagonista no va a l'entreno i tots el seus companys s'estranyen molt i començen a investigar perqué el protegonista està tant estrany.
Veuen que els nois de les torres dels grafitis li estan fent xantatge i els i paren una trampa que els nois no tornen a venir a la ciutat mai més.
Un dia el protegonista li fa una carta al seu pare perqué vingui a veure el seu pertit de futbol i li dona a la seva mare perqué li doni el pare del seu fill i el dia següent empaten contra un equip d'un any més gran i es posen molt contents perqué el protagonista troba el seu pare.
I el final viuen tots junts i contents.


Bernat Espiell
6èB.

Publica un comentari a l'entrada

No us oblideu de signar els vostres comentaris encara que els envieu amb un compte Anònim