dissabte, 20 de juny del 2009

L'ultim missatge




"L'últim missatge"... no us sembla que seria un bon títol per una novel·la d'aventures d'aquestes que tant ens agraden a mi i a vosaltres? Doncs, és cert! Aquesta és la meva última aparició a les platges d'aquest bloc. He vist amb alegria com us animàveu a participar en aquest mitjà de comunicació i aquí queda una feina ben feta que tots us podreu mirar durant aquest estiu des de qualsevol dels oceans per on navegueu.
Jo desapareixo una temporada. M'amago i no sabreu per on corro: el meu vaixell necessita algunes reparacions i jo busco un port desconegut en alguna illa llunyana on ningú no em reconegui; ja sabeu que els pirates no som benvinguts a tot arreu; ara, que de vegades ens ho mereixem, no?
En tot cas només demano que mentre em desmunten les veles i m'arreglen la quilla em deixin un raconet per submergir-me en les pàgines d'un bon llibre.

I aquí us deixo la meva adreça per si durant l'estiu voleu veure les vostres crítiques penjades en aquest Triangle de les Lectures o per si em voleu dir qualsevol cosa. Prometo contestar!

bermudez1515@gmail.com

Salut i rom!

i una abraçada a tots i bon estiu!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola bermudez soc la paula de 3rb i et bull fer 3 preguntes:

1.Coneixes a la bonnie?

2.Bas beure la revista?

3.El correu que has posat es del msn?

bueno bon estiu (com dius) salut i rom.

Anònim ha dit...

HOLA nois i nies de l'escola anxanetya s´ñoc la marisol .
com ús va, us he de dir que trobo molt a faltar el cole .
també dir-lis als de 6é que l'institud no és tan dolent com diuen.
per últim vull recomanar tota la collecció de quatre amics i mig

Publica un comentari a l'entrada

No us oblideu de signar els vostres comentaris encara que els envieu amb un compte Anònim