divendres, 9 de gener del 2009

Un pringat total. El diari del Greg.

Jo crec que aquest llibre serà bastant maco perque només n'he llegit un trosset i el començament és bastant bonic. Diu bastants insults però no dels grossos.
El llibre va d’un noi que és el seu primer dia de la Secundària o sigui de la ESO i que li resulta molt difícil.
No m’enrollo molt, sinó us acabaré explicant tota la història i no tindrà gràcia llegir-ho perquè ja us ho sabreu!!!!

A mi de moment m’està agradant aquest llibre, però espero que després, al final no sigui avorrit!!! Perque molts contes que he llegit, al començament eren bastant bons però al final acaben sent un rollo!!!

Be, si voleu aquest llibre teniu tres opcions:

a)Comprar el llibre en qualsevol llibreria.

b)Demanar-lo en préstec a qualsevol biblioteca.

c)Ser un/a mandrós/a i no fer res d'això

Bé, aquestes són les tres opcions que tens per triar.

En el Diari del Grec, l’escriptor i dibuixant ens presenta el seu antiheroi. Com ell diu al seu diari:

QUE NINGÙ SOMIÏ QUE JO VAIG DEL ROTLLO “ESTIMAT DIARI”AIXÒ “ESTIMAT DIARI”ALLÒ!!!

Be, això es veritat perquè si es diu El diarid'en Greg no vol dir que sigui avorrit!!!!
Si creus que no t’agradarà, doncs festen un bon berenar!!!

IMANE EL YAMANI.
6è A escola Anxaneta

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Imane com estas?
Soc la hajar vui dirte que ma agradat la teba esplicasio parque jo tambè
m `ho he llegit i jo o he antes aixi .
bueno adeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu
petons de la teba amiga hajar

Anònim ha dit...

Jo m'he llegit aquest llibre i m'ha agradat perquè fa molta gràcia. El recomano i és molt facil de llegir-lo.

Lluís 6èB

Publica un comentari a l'entrada

No us oblideu de signar els vostres comentaris encara que els envieu amb un compte Anònim